OBSAH:
Henri Michaux: Příjezd do Alicante
D. Ž. Bor: Ne umění pro všechny smysly, ale VŠECHNY SMYSLY PRO UMĚNI
Zbyněk Havlíček: O synesteziích
Eva Švankmajerová: Chudáci čivy
Josef Fulka: Tělo bez orgánů: Deleuze a Artaud
Jan Švankmajer: Taktilní bilance
Zdeněk Justoň: Smyslové a rozumové ve světě Lévi-Strausse
Claude Lévi-Strauss: Mytologie - Syrové a vařené
Francis Ponge: Karafiát
Anna Pravdová, Bertrandt Schmitt: Filosofické putování Vysoké hry (II)
Bertrand Schmitt: Vysoká hra aneb Jistý mýtus nenahraditelného
Pavel Řezníček: Dvě básně
Marie Leclairová: „Šílení vědci“: Psychoanalýza, sen a virtuální realita
Bertrand Schmitt: Dynamika výkřiku
Miloš Marten: Půlnoční dítě
Georges Bataille: Dokumenty
Georges Didi-Huberman, Beztvará podobnost (radostná vizuální věda podle Georgese Bataille) Joyce Mansourová: Zastávka na znamení
Viktor Faktor: Marginálie k české otázce
Jan Richter: Pokus o portrét pro všechny smysly
Surrealismus smyslů (ne)zbavený
Kateřina Piňosová: Jak vznikl JEMU
Jakub Effenberger: Problém maličkých zabijáků
Ivan Horáček: V hudbě život Čechů
Karel Vachek: Kdo bude hlídat hlídače, Dalibor aneb Klíč k chaloupce strýčka Toma
Michal Hardt, Antonio Negri: Impérium (III)
František Dryje: Mab ujíždí
Václav Cílek: Biodiverzita trpaslíků
Nalezený objekt redivivus
Adam Bžoch: Gradiva ako „moderný mýtus“
Stereokotoučky
Bruno Solařík: Předtím a potom
Alena Nádvorníková: MagriUovy domy
Časovosti:
Martin Stejskal: Jak malovat bolest dosud tekoucí
František Dryje: Vnitřní ústa?
Roman Telerovský: Zbyněk Havlíček: Havlíčkovy dopisy 1960–1968 aj.
Radim Němeček: Hermetici versus nepropustnost blbosti
Jan Gabriel: Spiklenecká sdělení
Jan Řezáč: Univerzální klíč k surrealismu
Kulér:
Antology of Czech and Slovak Surrealism II