OBSAH:
František Dryje: Projekt Mentální morfologie
Vratislav Effenberger: Úvodní poznámky k mentální morfologii
Martin Stejskal: Má esoteria
Vratislav Effenberger: Modelový závěr k mentální morfologii Martina Stejskala
Eva Švankmajerová: Pamatuji se
Jan Švankmajer: Modelový závěr k mentální morfologii Evy Švankmajerové
Vratislav Effenberger: Pokus o autoanalýzu k mentální morfologii
František Dryje: K pokusu V. E.
Alena Nádvorníková: Záhadné prostory a místa – dětské afekty a emoce
Skupina českých a slovenských surrealistů: Anketa k mentální morfologii
Pařížská surrealistická skupina: Anketa k mentální morfologii
Alena Nádvorníková: Zážitky?...
Jan Švankmajer: Mentální morfologie
František Dryje: Vlastní životopis
Michel Lequenne: Auto–anketa o mentální morfologii
Michael Löwy: Krtek hvězdicovitý
Ody Saban: Salon mé matky
Thomas Mordant: Mezi třetím a šestým rokem
Aurélien Dauguet: Mentální morfologie
Aurélien Dauguet: Básně
Jiří Sádlo: Nenápadné a tajné začátky
Ivan Horáček: Mentální morfologie
Václav Cílek: Maskovaný los, Ilja Muromec a mentální morfologie ne–lidského
Zdeněk Justoň: Několik obecných poznámek k tématu
Stanislav Komárek: Svět forem
André Parinaud: Rozhovory s André Bretonem
Ivan Němeček: Conroy Maddox v počátcích britského surrealistického hnutí
Conroy Maddox: Ty
Ian Breakwel: 17. 3. 1977: Cesta metrem ze stanice Waterloo do stanice Mornington Crescent
A. I. V.: Intervence
Milan Špůrek: Druhý bůh Václava Cílka a moje Praga Mysteriosa
Časovosti:
Bruno Solařík: Pochod plebejců (úvodní text do katalogu k výstavě P. Surmy)
František Dryje: Strážci prah/ch/ů (úvodní slovo na vernisáži výstavy M. Stejskala)
Ivo Purš: Zemřel Ludvík Šváb (20. 7. 1924 – 16. 8. 1997)
Pavel Řezníček: Veřejná růže není veřejný pisoár
Lidie Poláková: Pan I. Horáček – N. Analogon – Praha
Anonym: Pan I. Horáček – N. Analogon – Praha
Kulér:
Vratislav Effenberger: Notes d´introduction d´une morphologie mentale
Thomas Mordant: Response a l´enquete sur la morphologie mentale
Pařížská surrealistická skupina: B. L. S. (výbor z článků revue)
Martin Stejskal: Koncem šedesátých let...